Alla inlägg den 31 juli 2009

Av Eva - 31 juli 2009 16:30

Idag var jag lite seg att blogga har haft fullt upp=)..Vaknade vid 10 snåret alldeles själv (jippi).. Sen kom leif och mia..Lars kom hit med barnen vid 12 sen har de varit full fart..Till lunch käka vi korv med bröd och räksallad(Gott)

sedan var åsa hit på en kaffesväng och vi diskuterade vad karlar är omständiga

hahaha...Tur vi kvinnor är så duktiga=)...Nu har leif fått upp båten på släpvagnen..Så nu är den på väg till ginborn..Så nu kan man åka dit och sitta bakom flötet och guppa i godan ro=)..Men som sagt så har vi inte kommit fram till om vi ska ut i helgen i husbilen??? Tänk om någon annan kunde besstämma en gång=) På återseende..Kramizzz alla bloggar

oj oj vad vi har suttit och åkt runt i skogen idag och letat nått nytt mysigt ställe att ställa upp oss vid..Tja efter långt letande hittade vi ett ställe men de var ju inte så bra väg dit=(..Men i morgon förmiddag bär de iväg..Familjen sundberg och vi (tajkons)hihi..Så vi får se när jag är tillbaka här=) men jag kommer åter jag lovar=)..Kramiz på er alla och sov gott


Tidigare månad - Senare månad

Evas Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Juli 2009 >>>

Presentation


Välkommen till Evas vardag

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Stickat

Mössa

 


Ovido - Quiz & Flashcards