Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Eva - 18 februari 2010 23:24

Ännu en dag till ändå=)=) Och man vart en dag äldre men  vette tusan om man blir nå klokare med åldern=)=)HIHI lite tokig måste man ju vara=)

Idag var jag på banken vid halv ett för att låsa upp min bankdosa som dottern använt som miniräknare...Men efter 25 min sittande där gav jag upp och åkte hem igen..inte en kund hade fått hjälp före mig på den tiden.Helt otroligt.. Men gjorde ett nytt försök vid kvart över 5 å då gick de fort=)=)

Annars har jag varit på ett möte uppe på lss enheten idag och de gick bra.Får se om allt går igenom för brukaren jag jobbar med..Hoppas de..

Dottern är feberfri ikväll så nu kanske de äntligen vänder..De har varit en långdragen tid med febern denna gång..

Och som vanligt har de varit hit ett gäng kaffegäster idag..Så roligt med sällskap.

Och nu har jag börjat sticka ett par tofflor så vi får väl se vad de blir på slutet.

Men nattis nu alla =)

Kramizzz

Evas Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Presentation


Välkommen till Evas vardag

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Stickat

Mössa

 


Ovido - Quiz & Flashcards