Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Eva - 4 mars 2010 23:02

Nu har den här dagen gått också..Så man får sitta en stund vid datorn i lugn och ro.

I dag rymde hundarna så de vart lite fart här..Ut och skrika =) men den stora kom luffsande ganska snabbt men den lilla f_n han passade på att vara borta i 40 min=)

Sen var vi iväg och handlade lite i sandviken bla ett plyshtyg som jag ska sy kuddfodral av, till soffans prydnadskuddar för tyget på dom fastnar allt hundhår på så dom ser ut som hundar också=)=)

Inatt skulle minsta dottern sova hos en kompis men de gick ju som vanligt!! Sitter i bilen på väg hem nu=) Mamma sjuk=)

Idag käkade vi på MC i sandviken men de var inte så gott som jag hoppats på tyvärr,,,för jag är en liten älskare av sk skräpmat=)

Nej nu ska jag invänta dottern och natta henne

På återseende alla.Kramen till er som vill ha den=)=)

Av Eva - 4 mars 2010 10:55

Nu har man duschat och fått på kaffepannan..

Idag tror jag att de blir städning här hemma... Min pälsamöba Prince har ju börjat tappa vinterpälsen och de är inte lite..Så nu har man huset extra isolerat av allt hundhår och damm..hihihi..

Vilken underbar dag de är idag skulle helst vilja sitta ute i snön och bara njuta av solen.. Men de tålamodet har inte jag..Så undrar hur de blir när vi ska till turkiet och försöka sola där..Hmmm gubben knyter kanske fast mig i någon solstol,,hahaha

Nej nu måste jag släppa datorn..

På återseende och kramen till alla

Evas Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Presentation


Välkommen till Evas vardag

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Stickat

Mössa

 


Ovido - Quiz & Flashcards